R.C. Náutico de Castellón

DEL 25 JULIO - 17 AGOSTO

SOL·LICITUD D'ACREDITACIONS

Funcionament del sistema d’acreditacions

Si vols sol·licitar una acreditació per assistir a algun dels nostres concerts, pots fer-ho de manera senzilla.

Únicament has d’emplenar el formulari a continuació i esperar que ens posem en contacte amb tu.

Si tens algun dubte o no saps si compleixes els requisits necessaris, tot seguit pots donar un cop d’ull a les nostres clàusules.

AACREDITACIONS DE PREMSA

Funcionament del sistema d'acreditacions

1. CLÀUSULES PER PODER OPTAR A UNA ACREDITACIÓ

1.1. REQUISITS A COMPLIR

És imprescindible la publicació o emissió d’informació prèvia sobre el festival per poder sol·licitar l’acreditació.

Les acreditacions només es podran sol·licitar a través de la secció de premsa de www.somfestival.es. En cap moment s’atendrà cap consulta telefònica ni cap correu electrònic referit a les sol·licituds d’acreditacions.

No s’acreditarà a cap freelance tret que acrediti que treballa per a algun mitjà consolidat. Totes les persones acreditades hauran de pertànyer a un mitjà de comunicació concret. És obligatori respectar el número màxim d’acreditacions per mitjà que es detallen a continuació. En cas contrari, es denegaran les sol·licituds que sobrepassin aquest límit.

. Se sol·licitarà acreditació per a cadascun dels concerts; no hi haurà una acreditació vàlida per a tots els concerts del festival.

 

1.2. LÍMIT D’ACREDITACIONS

En el cas de les ràdios, blogs i webs, hi haurà un límit d’una acreditació per mitjà.

En el cas de la premsa escrita, hi haurà un màxim de dues acreditacions per mitjà, una de fotògraf i una altra de redactor. No s’acceptaran dos redactors per al mateix mitjà escrit.

En el cas de les televisions, hi haurà un màxim de tres acreditacions per mitjà. Un d’ells haurà de ser redactor.

El nombre de fotògrafs permès per les bandes i l’organització del Som Festival és limitat, amb la qual cosa l’organització es veurà obligada a fer un cribatge. L’organització proporcionarà fotografies de qualitat als mitjans als quals se’ls denegui l’acreditació de fotògraf.

 

1.3. RESOLUCIONS

Es comunicaran a través de correu electrònic les sol·licituds acceptades per part de l’organització del festival. Aquestes acreditacions es remetran a través d’internet i de forma personalitzada, indicant nom, cognoms i DNI.

No obstant això, aquesta acreditació no garanteix que aquests fotògrafs i televisions puguin fotografiar i/o filmar totes les actuacions del festival, atès que cadascun dels artistes té les seves pròpies normes i acreditacions sobre aquest tema i és el management de cada banda qui té l’última paraula sobre quins mitjans poden fotografiar i/o filmar.

L’organització es posarà en contacte per correu electrònic amb cadascun dels fotògrafs i/o televisions acreditades amb uns dies d’antelació per confirmar en quins concerts es podrà fotografiar i filmar i en quins no.

 

2. COM SOL·LICITAR L’ACREDITACIÓ

Accedeix a: www.somfestival.es -> Premsa

Apareixerà el formulari de sol·licitud d’acreditació. S’hauran d’emplenar tots els camps. Un formulari per persona. Un cop completat, ja es pot ENVIAR.

És molt important mirar a diari la bústia d’entrada del correu electrònic facilitat al formulari. Moltes de les comunicacions informatives enviades als acreditats s’efectuaran per correu electrònic.

3. RECOLLIDA D’ACREDITACIONS

Les acreditacions es recolliran a la caseta d’acreditacions del recinte del Som Festival Castelló. Una vegada a l’interior del recinte, caldrà contactar amb el responsable de premsa per ser atesos. Per recollir les acreditacions, és imprescindible que el sol·licitant presenti el seu DNI o passaport.

4. APUNTS

L’acreditació de premsa no donarà accés a la zones VIP, camerinos d’artistes o a les zones exclusives per a personal de l’organització.

No hi haurà acreditacions per als vehicles de premsa.

Si algun acreditat incomplís alguna d’aquestes normes, l’organització es reserva el dret a retirar-li l’acreditació.